skola...

hejsan eller rättare sagt god morgon...ska åka till skolan snart:S vi ska ha åsöjoggen fett jobbigt, har lixom inte trännat, man ska ju springa 5 kilometer, plus det är jätte tråkig väg det ända som är bra med idag det är att vi slutar efeter skoljoggen så  istället att vi sluttar halv fyra slutar vi kl tre :D <3 resten av dagen ska vi typ ha matte, engelska mm... sen efetr skolan ska jag ha fotboll :) sen vet jag inte vad jag ska mera....jaja nu måste jag da ska åka till skolan
bye bye
puss <3

tjenare :P

sitter i soffan i stavsnäs och tittar på tv.. va inne på pea för en stund sen och hitta en bild på mig och lovisa som vi tog i 5 eller 6 <3 lägger upp den så ni får se hur den ser ut..aja idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske rensa genom garderoben eller något vill attt den kompis ska komma hit men vet inte om någon  orkar kommma över dan..men men nu ska jag gå och ducha 
bye bye 
puss <3


 lovisa och jag :)

<3

 
du och jag för alltid <3





God morgon :)

imorse vaknade jag av att en tv var på och en hund kom in och slikade mig i ansiktet...mysigt:P kl var 07:48 när jag vaknade lite jobbigt och nu har jag nyss ätit frukost...gott, jag käkade frukt och drack o`boy xD sen har jag inte gjort något mer. vi ska åka hem idag och vet inte riktigt vad jag ska göra då...aja nu måste jag gå
heej då
kiss <3


strängnes <3

hejsan ! sitter i strängnes hos min faster :) vi ska sova här hela familjen<3  i lördags sov några kompisar över hos mig och sen har jag haft träning och teater och vart i skolan vi hade matte pro idag det var jobbigt och tråkit :S aja sen igår och idag fick man grattis glass i skrapan så på varje  rast gick vi ditt och hämtade glass xD idag har jag vart med David, Mikkan, Celina, oskar och julia vi typ gjorde inte så mycket och i tistag åkte vi till orhem och sov där en narr vi badade det var fett kallt men ändå skönt sen gick vi på spökrunda det var faktiskt lite läskit tihi:P sen gjorde vi andra saker oxå...men nu måste jag gå
bye bye
puss

P:S JAG HAR BLIVIT ÄNGEL....JIPPI!!! om ni inte vet var det är så är det bara att fråga xD<3


skolan :)

Heeej :) sitter i skolan och gör någon no sak. vi ska åka någonstans och sova där en natt ska bli fett mysigt xD<3 men nu måste jag fortsätta med mitt arbete för vi ska redovisa imorn
bye bye
kiss

 P.S jag har skaffat koss :P

Sorry

heej, förlåt för jag inte skrivit på länge...aja nu ska jag berätta lite vad jag har gjort, jag har vart med tricia för någon dag sen och vi spelade ruta och så sen gick vi hem till henne och tittade på tv och så käkade jag lunch där och idag har jag vart med lovisa på lunch rasten och vi hällsade på bg men vi fick inte tag på dom så vi gick till baka sen hade vi no och så satt vi vi datorerna och typ alla va inne på facebook och  pea :P sen har jag tränat på ett so prov vi ska ha imorn blää aja jag tror jag kan det nu hehe xD det är typ 6 personer i klassen som va sjuka idag hoppas man själv inte blir sjuk :S  hm....vad har jag gjort mer då .... jo vi hade mach i fredags och söndags på söndagen vann vi 2-1 och på fredags machen förlora vi med 6-0 och så har det händ lite rolig heter i klassen oxå hihi men det är privat tihi aja nu måste jag gå
bye bye
kiss <3

hejsan hoppsan :P

heeej<3
är hemmas hos tricia:) vi sitter och lyssnar på michael jackson, idag har vi käkade lunch på pizza hut och så skulle vi spela minigolf men dom hade något mästerskap där så vi fick inte spela :( aja sen köpte jag en glass gott :P igår var jag med ebba och lovisa på dagen och spelade ruta och lite fotboll med fredrik och hans kompis, en vid halv 9 träffade vi tricia och vi typ satt bara och prata sen skulle LOVISA OCH EBBA GÅ HEM OCH SEN VAE JAG OCKSÅ TVUNGEN ATT GÅ HEM, (blev lite stor text ) men nu ska jag och tricia spela ruta så om någon vill hänka på så är det bara ringa mig eller messa.
puss o hej (lilla gay haha :P /Tricia)

hello<3

hhhej, kunde inte skriva igår sov hos mamma, har inget internet där :S aja igår var jag och spela fotboll vi hade träning  1 timme och 30 minuter, det var kul men lite jobbigt :P Idag hade vi idrott i skolan och då sprang vi  3 varv runt en park som var ca 300 meter första varvet skulle vi  jogga andra springa och tredje skulle vi först springa och sen spörta (stavning ?) sista biten...det var lite jobbigt tycker jag xD sen var vi på bernadot gymnasiumet och  hade en föreläsning om ledarskap (går i idrott och ledarskapsklass), det var faktiskt väldigt kul :D  sen efter skolan gick jag hem till mamma och badade och käkade mellis, sen åkte jag ut till pappa och nu sitter jag och tittat på tv <3  nu måste jag gå
hej då
puss


RSS 2.0