ta bort blogg :(

tänkte ta bort min blogg för jag bloggar typ aldrig längre men det har var kul och så men nu har jag tröttnat men jag kommer fortfarande ha kvar den och skriva ibland hihi  med innan jag '"lägger av" tänkte jag ge er lite boktips, dikter och filmtips och bilder :P ;) kolla in ! xD

P.S GLAD ALLA HJÄRTANS DAG !! <3333333333 xD


Film tips:


 xD <3333333333

rolig och bra !! ^^ <33


 Braaaa !!! :)<3

 sorglig men bra ;) <3

Bok tips:

 om du inte har läst dom...SÅ MÅSTE DU LÄSA DOM NU !! xD

 väldigt bra och lite  läskig :P <33


 Jätte bra böcker !! xD <3


Dikter:

Flickans  lilla hjärta, Flickans lilla själ

Flickan vill ej skada, flickan vill ju väl

Flickans svarta ögon flickans lilla mun

snälla förlåt henne, fast hon var så dum

Flickan höjer kniven, Flickan ler helt kallt

Fast hon länge lidigt,  ska det bli slut på allt.

Flickans blod rinner det färgar golvet rött.

Flickan bryr sig inte, Flickan sover sött,

Flickan orkar inte, tycker det blir bäst så här.

Flickan var ju säker på att hon bara var till besvär...


Hon älskade någon så högt på jorden.

Någon som aldrig sa dem tre små orden.

Hon ville alltid i hans närhet vara.

Han brydde sig inte ignorerade henne bara.

Hon står på vägen och tänker på sin vän.

En bil kommer och hon tänker aldrig mer igen.

Han står vid hennes grav med en ros som är röd.

Ja nu är hon borta nu är hon död.

Han viskar tyst dem tre små orden.

Men nu är hon inte kvar på jorden...


Sluta aldrig hoppas
Sluta aldrig be
Sluta aldrig drömma
Under kan ju ske

Det finns ett litet ord
För lite använt på vår jord
Det torkar tårar
lindrar gråt
Det lilla ordet är
FÖRLÅT!

tänk dig en vinter utan snö.
tänk dig en höst utan färglada löv.
tänk dig en vår utan fåglarns kvitter.
tänk dig en sommar utan havets glitter.
så är det för mej en dag utan dej.

Du är min vän, mitt liv, mitt allt!
Du värmer mitt hjärta när det känns mörkt och kallt.
Du har någonting som ingen annan har.
Du såg bakom skalet, vem jag egentligen var.
Jag tror att du känner mig ganska väl.
Du, om någon, har sett min själ!
Att du och jag fann varann är en dröm,
för bra för att vara sann!
Och jag hoppas att du vet,
att jag är din i tid och evighet vännen. ( LOVISA)

Don't kiss a boy who eyes are green,
he kiss you once, but find another queen.
Don't kiss a boy who eyes are brown,
he kiss you once, but leaves the town.
Don't kiss a boy who eyes are black,
he kiss you once, but never come back.
Just kiss a boy who eyes are blue,
he kiss you much, and will always love you



puss och kram skumbanan <3





RSS 2.0