skolan :)

heeejssan !!
sitter i skolan med Klara och skriver spanska brev...fett kul :P om en kvart slutar vi sen ska vi mentorstid och sen no sen slutar vi och då ska jag hemoch sen åka till pappa och jag och lova ska på new moon på torstag !!! jippi kommer bli fett kul !!!!!!!! xD  och klara ska på ridning och jag lkanske ska sluta på min fotboll :S :S  får skriva mer sen

puss o kram <3


sommarglass.com

hejsan !! :)

idag kollade jag in mina hotmail och hittade ett mejl om sommarglass.com och gick in på den sidan och då stog det att man kan få glasscheckar som sms till mobilen och det är helt gratis att bli medlem !! man ska samla ihop 65 poäng så kan man samla ihop dom genom tävlingar och så och när du fått ihop 65 poäng så får du ett sms med 23 kr på så kan du köpa vilken glass du vill, du behöver bara vissa upp sms:et i kassan,  bra va ? så jag tycker att ni oxå borde bli medlem där http://sommarglass.com ;)

puss o kram <3

new moon !!!!!!

dett är så jävla bra att dom har sänkt åldersgränsen på new moon från 15 år till 11 år!!!! så jävla braaaaa !!! den kom ut igår ska lungt gå och se den typ nästa vecka eller något xD asså det här innlägg kommer typ bara handla  om new moon så om du inte gillar twilight så ska du inte läsa detta :P aja va en stund med lovisa igår och hon berättade att hon var och såg new moon igår !!! så jävla najs !!!!!!!!!!!!!!! verkligen längtar tills jag ska gå och se den. lova ska du och jag gå och se den ? isåfall skulle det vara himmla kul :) typ alla ÄLLSKAR edward, men jag ÄLSKAR robert pattinson och edward såklar han är så duktig skådespelare och så fucking snygg :) någon som håller med ? jag tycker robert och kristen passar så jävla bra ihop:) dom är ju typ tillsammans det tycker jag är fett bra !! aja nu hinner jag inte skriva mera

puss o kram <3

vem tycker du är snyggast edward (robert) eller jacob ( tayler ?) ?
 
 

 sexig :P:P

 visst är dom söta xD <3

 kristen med uppsat hår xD<3

 edward ! <3<3



hello<3

förlåt för jag skriver så lite men den här veckan har jag vart med polare och så igår var jag hos min kusin som fyller 40 år och firade henne och så fick vi åsö tröjor i skolan och jag är ju ängel oxå så jag fick min änglatröja oxå jippi xD vi har haft vikarie hela veckan så det vra jätte många som satt och ritade och så på matte lektionen :P fast det var menst dom som var klara med arbetet :) vi håller på med styrka på idrotten så hade vi idrott med 8orna och det vra jätte jobbigt hade jätte ont i låren och armarna sen :S och så har jag tagit spruta mot svininfulensan :) det vra bra för jag fick inga bivärkningar det vra skönt fast lite ont i armen fick jag men inge mera xD det är jätte många i klassen som inte vill ta den (vi ska få den i skolan den här vecka) fattar inte varför ? men men..nu mpåste jag sticka

puss o kram :)


skulle laggt upp ett par bilder på några tekningar och några andra saker dom gjorde på matten men hitta inga men om ni vill se dom så gå in på http://elisesandblom.blogg.se  så bläddra nert lite så ser ni dom <33

RSS 2.0