tjo :D

sitter i soffan i stavsnäs och kollar på något om vicktorias födelsedag...hur trist som helst men men.. :S jag är inte så försurst i henne men hon är ju faktiskt kron prinsessa det är därför jag skriver detta nu...GRATTIS VICKTORIA!! aja idag har jag vart med gille och vi har spelat kort, badat och pratat lite om allt möjligt mm.. ;) imorn åker jag in till stan och ska träffa jessica och linnea ska försöka få med dom på filmen killers som går på bio nu :D juste har jag berättat att jag har vart och sett eclips? den är sjuk bra :D:D:D hahah alla twilight filmerna har vart bra, men i denna film var var robert pattinson (edward) mycket snyggare en i dom andra filmerna tihi, fast han var ju förstås snygg i dom andra twilight filmerna oxå hahaha  :D robert har gjort slut med kristen snyft ):



puss o kram skumbanan <3

P.S robert är extra snygg/sexig i slutet av filmen tihi  xD


 visst är han snygg!! :P


bli medlem som jag på gratisbio.se och så kan du få gratis biokort


kortfatta mitt sommarlov

  • i början av somarlovet var jag med kompisar och sen åkte jag till stavsnäs och var med elin o gille
  • sedan åkte jag till frankrike och var där i 9 dagar
  • sen kom jag hem och var med kompisar och jag linni och jessi åkte och badade i någon sjö det var 25 grader i vattnet
  • igår såg jag finalen i fotbolls VM tur att spanien vann:) dom var lungt bäst och nu är jag på värmdö och är hundvakt hahah och igår var jag med elin o gille och sen åkte familjen o jag till släkten och åt släppärtor  (stavning?)
  • om någon vecka ska jag på kollo med felicia :D


puss o kram <333

 heja spanien :D

 frankrike :D

 


RSS 2.0