hello<3

förlåt för jag skriver så lite men den här veckan har jag vart med polare och så igår var jag hos min kusin som fyller 40 år och firade henne och så fick vi åsö tröjor i skolan och jag är ju ängel oxå så jag fick min änglatröja oxå jippi xD vi har haft vikarie hela veckan så det vra jätte många som satt och ritade och så på matte lektionen :P fast det var menst dom som var klara med arbetet :) vi håller på med styrka på idrotten så hade vi idrott med 8orna och det vra jätte jobbigt hade jätte ont i låren och armarna sen :S och så har jag tagit spruta mot svininfulensan :) det vra bra för jag fick inga bivärkningar det vra skönt fast lite ont i armen fick jag men inge mera xD det är jätte många i klassen som inte vill ta den (vi ska få den i skolan den här vecka) fattar inte varför ? men men..nu mpåste jag sticka

puss o kram :)


skulle laggt upp ett par bilder på några tekningar och några andra saker dom gjorde på matten men hitta inga men om ni vill se dom så gå in på http://elisesandblom.blogg.se  så bläddra nert lite så ser ni dom <33

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej snälla rara du kan du gå med i min tävling som jag har på min blogg det skulle betyda jätte mycket och om du är med i den bara du kan förendra hela tävlingen så att den blir bättre okej men hoppas att du deltar och föresten älskar dig och din blogg och med hur mår du och ha det så bra okej men bye bye!!!

2009-11-10 @ 07:29:29
URL: http://swittgirl.blogg.se/
Postat av: hanna<3

förlåt för jag inte var med i din tävling fast om du ska ha någon till tävling skulle jag gärna vilja vara med och jag gillar din blogg oxå jätte mycket



puss o kram

2009-11-22 @ 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0