filmer :)

Heejsan<3, just nu sitter jag och tittar på repris av idol och lyssnar på musik xD idag har jag typ inte gjort något vaknade halv elva och käckade frukost typ 11 och så titttade jag på långben the movie den är faktiskt väldigt bra :P igår typ hade jag tråkdag jag satt typ bara och tittade på tv och spelade data och lånade daniels nitendo oxå :) glöm inte bort att Ingen ska besöka kissies blogg den 16 oktober (fredag) så får vi se om hon blir lite chockad för ingen kollar in hennes blogg. skicka detta på msn, facebook, pea och sms till allla dina kontakter så ingen går in och kollar in kissies blogg då ! :) jaja idag när det är så dåligt väder tänkte jag att jag ska ge några tips på filmer...här kommer dom...

 värden bästa film !! xD
 finns i video affärer (tror jag )       jätte skön film


 väldigt bra film finns i video butiker xD      väldig kul film (finns  i video butiker

 

 jätte kul film, går på bio just nu :D

 

puss o kram skumbanan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0