god kväll :P

Heejsan <3
sitter i sängen och chattar lite...idag har jag vart i skolan vi började 08:10 och då hade vi idrott. Vi spelade innibandy, det var ett par 9:or som tränade oss :) sen hade vi klassråd och sen lunch i typ 2 timmar, fett najs :P sen hadee vi nyheter och sen no på non (stavning?) fick vi labba det var fett kul tycker jag sen har jag vart med klara, david och jessika vi spelade basket och åt mellis hemma hos mig och sen satt vi i  skånegläntan och snackade lite. Sen åkte jag till stavsnäs och här har jag inte gjort mycket typ tittat på tv ätit middag, lax och potatis och någon sås...gött :P och nu liggger jag här xD jaja o juste jag tittade på new moon trailen typ 100 gånger  längtar skit mycket tills den kommer ut !! <3 aja nu måste jag dra min syrra ville låna min data

puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0