halloween

heej <3
förlåt för jag iinte skrivit på länge :) men men nu sitter jag med en hund i knät är på halloween middad :) ni som ine har fattat är det halloween idag :) tänkte om man skulle gå ut och busa lite men ändrade mig  har nog blivit lite för stor men jag ska ändå gå ner och köpa en stor påse godis :P sen föra lördagen har jag vart sjuk lite jobbigt men sen mesade jag med lite folk och fick reda på att det var ganska många som var sjuka
aja men igår var jag med jessica och vi bowlade med mion faster jag ÄLSKAR att bowla ( jag vann !! xD ) sen idag har jag bara haft slapp dag och tänk på måndag börjar skolan igen :) längtar faktiskt lite fast det är bara för vännerna :) aja nu måste jag sticka

puss o kram pumpanan :P

ok pumpanan är inge ord men det rimade ialla fall på kram hehe tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0