hello xD

hejsan :), idag har jag inte gjort något specielt typ bara vart i skolan och sen gick jag hem och kääckade mellis och sen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi ut till stavsn och igår var jag i skolan sen var jag en stund med lovisa, david och jessika vi typ var hemma hos mig sen gick vi till en park och typ var där och satt och snackade sen gick jag på fotbolls träning den tog slut vid halv nio och då gick jag till donken och köpte två hamburgare (små) ooch en mellan pommfritt och en liten coca cola...sen tog jag ett bad och gick och la mig :) o juste imorn har vi komp eftermiddag så vi slutar 20 i 11 plus att vi börjar halv tio...jippi ! :D aja u ska jag gå ska äta middag

puss o kram <3

veckans citat: säg till dina nära att du älskar dom medans dom hör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0