popcorn, mys och stötar :P

hello <3
sitter och äter popcorn...gott gott:) är jag den ända som gillar popcorn med grillkrydda ? typ vissa av mina kompisar gillar inte det men vissa andra gillar det :) jag tycker det är jätte goooooooootttttttttt....:P kanske inte ska prata om popcorn  mera hehe:) ajaigår var jag och bowlade med jessica och klara, jag vann hihi :) gjorde 3 striker (stolt) :P sen idag har jag spelat match på morgen mot score tror dom hete så, vi förlorade med 2-5 men det gör inget...huvudsaken är ju att man ska ha kul eller hur ? sen var jag med klara och jessica och vi hyrde american pie och köpte läsk och chips gött :) sen gick vi hem till klara och satt och snackade och sen spelade vi stötspelet fett kul, man typ har en var sin "kontroll" och så ska man trycka på en knapp på "kontrollen" när det lysser grönt i mitten och den som är sist får en stöt hihi klara vågaed inte spela med det gjorde jag och jessica det är fett kul xD aja nu måste jag dra

puss o kram :)

 

 så här ser stöt spelet ut): det är fett kuuuuuul ! :P


Kommentarer
Postat av: Lova

jag har spelat det:D

2009-10-19 @ 17:55:58
URL: http://lovaas.webblogg.se/
Postat av: hanna <3

haha, visst är det kul ? xD

2009-11-23 @ 13:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0