fint väder !! xD

det är så  skönt att det börjar bli fint väder ute var typ 11 grader ute igår !! gick typ runt med bara tjock tröja^.^ så himmla skönt !! kom på att det ät ungefär bara 2 månader kvar tills vi får sommarlov det är ju sjukt lite tid typ bra 8 veckor OMG !!! sen efetr sommaren börjar jag 8an känns som det var nyss vi började 7an!! tänkte igenom lite på dom senaste sommarloven och hur jävla kul man haft :D


  någon som kommer ihåg den här ?? xD

 alla dagar man tillbringat här...har många minnen här ifrån :D<3

   kompisarna, syrran och jag  på bivägen XD <3333333333333

 lovisa, tricia och jag var i nacka forum i sommras :D lovisa på bilden <3

 var med lovisa på hennes landställe fett mysigt det var xD<3 lovisa på bilden <3

 lovisa och tricia occh jag i skrubba. ett till av lovisas landställen :P <333 lovisa o tricia på bilden <3


 lovisas landställe på deras strand :D <3

 jag, lovisa och tricia var i forum :D tricia på bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0