mortionspass och teater :D

idag har jag typ vart i skolan och haft matte, no, idrottledarskap och då hade vi statsorgentering inne i stan det var kul :D var med elise, tess och david. sen hade vi svenska och efter det hade vi idrott och det var några i 9:an som skulle ha lektion och vi hade kondition och motionspass det vra kul men jobbigt gjorde armhävningar, sitapps, höga knän och saxa med benen mm...sen var jga med ett par kompisar och sen åkte jag till stavsnäs och nu sitetr jag har och kollar på barnpogram med lille syrran och lille brorsan. juste morn sk ajga ha öppvisning med teatern kommer vara nervös :S och så ska vi ha talang jakten imorn och så får jag gå tidigar för jag ska vara på teatern kl 3 och vi ska sluta halv 4 och jag går vi 2 typ för jag ska äta först innan teatern. så det kommer bli fett skön dag imorn och så börjar vi halv 10 jippii :D 

puss o kram sötnosar <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0