skolan har börjat igen...suck

igår började skolan inte så kul direkt fast det var kul att träffa kompisarna men annars var det väldigt tråkigt för dena vecka har vi ämnes ecka och vi har svenska :S vi pratar om grekiska mytologin den är helt ok man fick välja en myt och så skulle man vrar i grupper och sen imorn ska vi redo vissa det för några klasser i min gammla skola...:S jag tes och elise valde kung midas det handlar om en kille som får en önskan och han säger att allt han rör vi ska bli guld och så blir det och senhänder massa saker jag inte pallar berätta. idag hade vi gympa i 2 och en halv timme det var kul tycker jag. man fick välja mellan basket, fotboll , innebandy och la cross, alla valde typ basket och 4 valde fotboll och rästen valde innebandy och först satt vi och chillade jag, tess o elise sen gick vi och spelade innebandy men det blev så jävla tråkigt för en en viss person i våran klass kör alltid ego så det blev inge kul och då gick vi och spelade fotboll det var kul :P först var vi nåra men sen gick typ alla och spelade baskett och då blev det bara elise o jag kvar sen efter ett tag kom oskar, klara, jessica och david och vi spelade match och sen kom några fler och spelade med oss det var jätte kul :P sen fick vi sluta en halv timme tidigare oxå...nice xD imorn 20 i tio ska våran klass vara i min gamla skola och prata om myterna för några små barn :P aja nu måste jag gå


puss och kram <3333


P.S det var jätte fint väder idag...jippi. hoppas det fortsätter så!! <3

Kommentarer
Postat av: elise

hanna bra skrivit :D

2010-04-14 @ 20:43:23
URL: http://elisesandblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0