hejsan<3

hehhe idag blir ett kort inlägg ska lägga mig snar för jag ska upp kl 6 imorn jippi...NOT <3 idag har jag vart i skolan och haft SO, NO, spanska och mentors tid och då pratade vi om att ha öppet hus nästa torstag så om du vill komma ditt så är det brara att komma jag kommer att stå och sälja fika med elise och david  jag fick välja att ha en idrotts lektion eller sälja fick och jag valde fika så om du kommer till min skolan kl 19:00 och letar upp ett lite "Cafe" så kommer jag stå där :) jaja men efter skolan idag var jag med jessi, linnea, saga, jenny och david och sen åkta jag ut till pappa men nnu ska jag dra

puss o kram <3                                   



Kommentarer
Postat av: Linnea & Jenny <3

fett najs

2010-01-26 @ 10:17:28
Postat av: Linnea & Jenny <3

heeeeeeeeeeeeeeeeej hanna

2010-01-26 @ 10:21:41
Postat av: Lovisa

Ny blogg :D <3

2010-02-08 @ 14:48:06
URL: http://lollue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0