sorrrrrrryyyyyyyyy!

sorry för jag inte skrivit på sjukt länge men har lixom inte haft någon lust men jag hoppas jag börja skriva mera när elise (http://elisesandblom.blogg.se) har fixat min design men dom här veckorna har jag vart med lovisa och träffat hennes kanin som hon fick i julklapp den är skit gullig <3 jag var med jessi och kollade på avatar den är faktiskt väldigt bra xD o så har jag köpt lösnaglar och satte på mig dom för typ 5 dagar sen eller något :) och så har jag vart med ola och vi typ gick mest runt och prata och så åkte vi ditt han bodde förut och kollade in hur det var där det var fett mysigt område :) ojuste i julklapp fick jag smink, kläder, pengar och presentkort mm... och igår var jag med jessi, klara, jenny och linnea men sen splitrade vi oss så då var jag bara med klara och linnea och vi typ var inne på facebook och typ satt och pratade:) och idag har jag typ kollat på tv vissat ett parkort trick och spelat data :S är ute i stavsnäs så man kan lixom inte vara med kompisar för det tar 50 min att åka hit hehe någon som har en ide på vad jag ska hitta på att göra ?? jag har oxå åkt pulka / soppsäck haha men jag måste dra nu

puss o kram skumbanan <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0