100 frågor om mig helt enkelt!

1. Tre namn jag lyssnar till: lovisa, klara, jessica
2. Någonting jag tycker om med mig själv: längden (170 cm)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mina öron :S
4. Detta är jag rädd för: våldtäksmän, mördare, ävkliga gubbar mm :P
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat :P
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: stå på händer, göra volter, springa snabbt :D
7. Detta tycker jag om att göra: Sova, fixa mig, vara med kompisar, gå på tjej middagar, att vara med min pojvän  (har ingen just nu men det är mysigt när man har en :P)
 
8. Detta vill jag göra just nu: åka till frankrike, bada 
9. Bästa känslan: lycka
10. Värsta känslan: skräck
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: snäll, glad, romantisk
12. Är jag kär just nu? Japp :$
13. Jag vill gifta mig: när jag är stor:P

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, åka luft ballong
15. Min käraste ägodel: min mobil  
16. Något jag vill ha i present: EU-moppe
17. Detta har jag på mig just nu: kläder :P

18. Favoritkläder : jens och linne
19. Favoritdjur: Katt och hund.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: r&b
21. Favoritlåt just nu: alla är bra :P
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast idrott, tråkígast NO
23. Stjärntecken: skytte
24. En bok jag älskar: twilight
25. En film jag älskar: remember me

26. Tv-program jag gillar: Andra anenyn, agly betty
27. Favoritdoft: Hypnos senses
28. Detta äter jag gärna; Kinamat
29. Dricker helst: Cola
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, thailand, Hawaii, England
32. Färg på mina ögon: Blå, lika vackert som havet

33. Min längd: 1.70 cm
34. Jag tror på: Mig
35. Jag spelar: inget, spelade fotboll
36. Person jag beundrar: Angelina joline, kristen stewart
37. Så här bor jag: I en lägenhet på södermalm

38. ??:  Whoot??  

39. Det här tänder mig: brad pitt, robert pattinson
40. Det här gör mig avtänd: Äckliga gubbar över 50!
41. Favoritfärg: svart, vit, blå
42. Favoritcitat: Det är inte fred på jorden för det inte är några krig, fred är det när man kan gå ut naken på natten utan att man blir våldtagen.
43. En hemlighet jag vet: Skriver jag inte här för då är det ingen hemlighet längre.
44. Bästa present jag fått: har fått många bra
45. Senast köpta skiva: haha minns inte sist  :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0