20-25 grader :)

hejsan!!!!!!!!!!!!!!
sitter hundvakt idag igen satt det igår oxå :S är helt ok, det ända jag behöver göra är att gå ut med honom och kela lite och ge honom nytt vatten typ och leka lite oxå med honom ::P vet inte hur mycket pengar jag ska få för att ha tagit hand om honom men typ mellan 300-900 kr ungefär tror jag ;) idag kommer elin och gille ut till stavsnäs, fast jag vet inte riktigt när men hoppas snart så jag har några att vara med här. om 6 dagar åker vi iväg till frankrike xD ska bli fett najs. måste gå på grönan något mer oxå, har bara gått en gång och jag har guldkort så jag måste gå 3 gånger till för att ha tjänat in det. idag tills på fredag ska det va mellan 20-25 grader...ska lungt bada idag elr imorn och på fredag är det midsommar :D är jag den ända som gillar midsommar ?? aja nu ska jag ta och skaffa mig ett liv och inte sitta här hela dagen :P

puss o kram alla sötisar <3

 min klass efter vi haft friluftsdag :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0