5 saker ni inte visste om mig :P

1. jag äter/gillar inte skaldjur! det är inte så att jag inte tål det elr något jag gillat bara det inte. jag har smakat olika skaldjur flera gånger men har aldrig gillat det.

2. jag har 5 skatebords. jag har skatat i 3 år och jag åker mest långbord.

3. jag har 2 adopterade syskon och en "riktig" syster.

4. jag ÄLSKAR twiligt, jag menar inte att jag bara gillar den jag är hur ska man säga hm.. jag kan allt om skådespelarna och kan typ alla repliker kan man säga hehe xD

5. 4 av 5 killar jag har gillat/vart ihop med har vart hocky eller bandy spelare. så jag tror jag tänder mer på dom en andra killar :P låter kanske sjukt men det är sankt haha :D


puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0