tjullelolo :P

hejsan alla data nördar :P<3

sorry har inte skrivit på ett tag har haft fullt upp kan man säga. för ett tag sen hade vi skolavslutning efter skolavslutiningen gick jag, elise, saga, klara, jessi och ronja på grönan :D elise och ronja gick vid 4a tiden för dom skulle ha träning typ. men jag, klara, jessi och saga stannnade kvar. åkte typ bergodalbanan, popexpressen, extrem, flygande mattan, lustiga huset och kvasten mm... sen skulle jessica köra på ett choklad hjul och hon tog 
4a rutor för 100 kr och som  tur va vann hon !!! :D sen vann jag jessica och klara var sin hatt ( i plast haha) :D sen har jag var med kompisar och spelat minigolf och vart på mix megapol möhippa i kungsan :P det var en kille som friade till sin flickvänn :) så gulligt :P men nu sitter jag i stavsnäs och har b*js tråkigt :S:P sitter och kollar på en fotbolls match med pappa... elin och gille har inte kommit utt hit en elin kommer på tistag och gille vet jag inte hoppas han kommekr ut snart annars kommer jag ha SK*T tråkigt :S:S:S:S:S :(:(:(:( aja på fredag är det midsommar jippi och på månag (nästa vecka) åker vi iväg till frankrike jippi!!!!!!!!!! :D:D:D <33
aja nu ska jga äta lunch

puss o kram ;) <3


 tjejerna och jag efterskolavslutningen ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0