tjenixen :P

sorry att jag inte skrev så mycket när jag var hos tes men hade inte så mycket tid då. Efter vi hade vart hos tes gick vi till skolan och typ hade spanska, no och so och sen slutade vi. efetr gick jag typ hem och kollade lite på gost whisper och lite på thats 70 show sen gick jag och duchade...sen kom pappa och hämtade mig och martina och vi åkte ut till värmdö. Det ska bli fett kul vi ska åka skidor med skolan nästa vecka ska bli JÄTTE KUL !! det är typ fridluftsdag (stavning) och man fick bestäma mellan skidor och typ något annat kom inte ihåg vad och jag valde skidor :D:D:D:D för någon vecka sedan var vi med klassen och gick och simmade det var ganska kul men vi fick aldrig gå till äventyrsbadet -.-  aja men vi fick iallafall bada bubbelpool xD och igår bjöd jag och elise klassen på rulltårta för jenny fyllde år, visst är vi snälla ?? :P på måndagen föra veckan hade vi studiedag och då var jag med ola och kollade på Alice i underlandet. den var bra...fast jag hade faktiskt trott att den skulle vara bättre..

hitta den här på tes blogg http://theshiit.blogg.se


alla ljuger,gör misstag,förlorar någon,vinner någon,blir sårade,sårar någon! Om man älskar en person så mycke att man hatar sig själv för man är så jävla kär i en enda person. Min kärlek till dej är större än unversium. Vaad fuck ska ja göra nu. jag kan inte sluta älska dej men de måste ta slut någongång...

så känner jag för en men kan tyvär inte säga vem...<33

puss o kram <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0