hej<3

förlåt för jag skrev så lite förut var tvungen att göra ett par saker då, men nu är jga är och idag badade jag första gången i sjön xD jessi har sovit över hos mig och ska göra det inatt oxå ;) har vart fett skönt att vara ledig, jag har typ vart i nacka forum men linnea, jenny och jessi och jag köpte en bikini på newyorker för 89 kr för både över och undredel!! sjukt billigt!!! sen har jag vart med jessi stavsnäs och vi har cycklat, spelat wii, badat, solat och har fikat mm...:D fast imorgon ska vi åka hem till stan, ska bli skönt faktiskt :P sen börjar måndagen som vanligt :( fast det är bara 4 veckor kvar tills sommarlovet jippi!!! :) fast jag har ingen anning om vad jag ska ha för kläder då :S haha fast det behöver jag för sig inte tänka på en :P  hör asv mig typ nästa vecka när det är pappa vecka, fortsätt gärna kolla in min blogg fast jga inte skriver så ofta, aja nu ska jag dra för jag tror inte det är så kul för jessi att sitta och kolla på när jag skriver blogginlägg :P

puss o kram alla badkruckor :P <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0