sov gott..

hello :D

ska lägga mig strax är sjukt trött hade beep test idag gick sämst och så på rasten satt jag, elise, klara, jessica, tess, jenny och saga upp vid kyrkan vid skolan det finns en grässmatta brevid och där satt vi och solade var fett skönt xD om bara typ en vecka är det sommarlov och jag har ingen anning vad jag ska ha på mig, aja spelade lazer dom med änglarna (antimobbningstimmet) är ängel själv så vi bestämd3e att vi skulle köra lazer dom och det var jätte kul men jag kom näst sist men det gör inget för det är väl poängen att man ska ha kul elr hur ?? aja nu måste jga gå och lägga mig

puss o kram <33333

 påvägtillbaka till skolan :P

 snyggaste bilden :D

 tess, jag, klara, jessica, jenny och elise xD

 jag, elise o klara <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0